Fejlődés útja

Hétfő a telepen

2020. március 26. - Firpo hadnagy

Naplóbejegyzés munkatársunktól

"A telepen tett látogatásom során sajnos azt tapasztaltam, hogy a szél ellenére is többen utcán vannak, csapatokban állva beszélgetnek. Őket kértem, hogy ha nem boltba indultak, akkor menjenek haza, és otthonaikban tartózkodjanak. Elmagyaráztam nekik, hogy miért nem lehet most csapatokban beszélgetni, és milyen kockázata van a járvány terjedésének. Kérdeztem, hogy szükségük van e segítségre valamiben, élelmiszer vagy gyógyszer beszerzésben esetleg. Azt a választ kaptam, hogy köszönik, de van autó vagy nekik vagy a gyerekeknek és megoldják.

Egy idős házaspárnak a mai napon juttattam el az élelmiszer csomagot, mert pénteken nem tudták átvenni. Hálásak voltak érte, de jelenleg másban nem kértek segítséget.

A Palóc útra kihelyezett konténerünk azonban tele van pakolva, amit örömmel tapasztaltam, de többen is jelezték felém, hogy szükség lenne még egy konténerre vagy a jelenleginek az ürítésére. Azt mondták volt, aki nem tudott már semmit a konténerbe tenni, mert megtelt mire odajutott, hogy kivigye a szemetét.

A helyi boltba is bementem az áru készlettel kapcsolatban érdeklődni, és azt a választ kaptam, hogy jelenleg van olyan termék ami nincs a boltban, de holnapra várnak árut, ezért csak a holnapi nap folyamán tudnak erre érdemben válaszolni."

nogradszakal.jpgA ránk bízott emberek élete sem áll meg a járvány idején, munkatársaink megfeszített munkával igyekeznek ellátni őket a felzárkózó településeken. Munkarendjük némileg változott, munkakörük kibővült, de továbbra is jelen vannak a ránk bízottak életében. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fejlodesutja.blog.hu/api/trackback/id/tr8315550642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása